Transmisijos, sankabos remontas, keitimas
Automobilio transmisijos funkcija - perduoti variklio sukamąjį judesį varantiesiems ratams, reguliuoti jų sukimosi greitį ir kryptį. Kokie ženklai indikuoja gedimų turinčią transmisiją? Sunkumas, drebėjimas arba neįprasti garsai keičiant pavaras, pavarų dėžės triukšmas neutralioje pavaroje, degimo kvapas.
Dažniausiai atliekamos paslaugos
- Sankabos komplekto keitimas
- Pavarų dėžės remontas
- Mechaninės pavarų dėžės alyvos keitimas
- Automatinės pavarų dėžės alyvos keitimas
- Pusašio keitimas
Kodėl verta atvykti į KEMI?
- 24 mėnesių arba 24 000 km garantija visiems darbams ir visoms dalims;
- Esame BOSCH servisas – partneris, dirbame su aukščiausios klasės įranga;
- Profesionalios bei išsamios konsultacijos žmonių kalba;
- Aptarnaujame kone visų markių ir modelių automobilių transmisijas bei sankabas – Audi, BMW, Mercedes-Benz, Škoda, Volvo, Toyota ir kitų.
- Galima užsiregistruoti ir internetu, ir telefonu, ir el. paštu;
Kodėl problemas reikia spręsti nedelsiant?
Sankabos gedimų ar defektų ignoravimas gali iššaukti dar rimtesnes problemas, pavyzdžiui, labai didelį transmisijos gedimą, kuris sprendžiamas tik keičiant arba kapitaliniu remontu.
Tokie ženklai, kaip:
- Sunkiai įjungiami bėgiai;
- Stringanti pavarų rankena arba dingę bėgiai;
- Degėsių kvapas iš transmisijos
Šie ženklai praneša apie sankabos susidėvėjimą. Jei ji veikia prastai, būtinas sankabos remontas arba keitimas. Pradinio remonto kaina gali būti gerokai mažesnė nei vėliau atsiradusių problemų tvarkymas.
Automatinių pavarų dėžių remontas
Jeigu automatinėje pavarų dėžėje neįsimeta bėgiai, dėžė ėmė labai lėtai perjungti bėgius arba netinkamai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą (maksimaliai įspaudus neparenka žemesnės pavaros arba laiku neperjungia į aukštesnę), ko gero, kad pats laikas registruotis į servisą patikrai bei remontui.
Kompiuterinė diagnostika bei profesionali apžiūra parodys, koks tai gedimas ir ar reikalingas sankabos keitimas, ar remontas, ar autoelektriko paslaugos, o gal visos transmisijos keitimas.
Mechaninių pavarų dėžių remontas
Skirtingai nei automatinės pavarų dėžės, mechaninės, kaip ir sako pats pavadinimas, labiau priklauso nuo mechaninių komponentų. Skubus remontas yra būtinas, jei norite eisme dalyvauti saugiai, o, kad transporto priemonė veiktų taip, kaip norite. Važiavimas su blogai veikiančia mechanine greičių dėže ir bėgių perjungimas gali tik dar labiau pakenkti.
Profesionalus KEMI servisas Kaune arba Vilniuje atliks diagnostiką ir reikalingą remontą, kuris labai svarbus sudėtingoms mechaninėms sistemoms.
Apie poreikį remontui praneš tokie dalykai, kaip: sunkus pavarų perjungimas, pernelyg lengvas bėgių perjungimas, neįprasti garsai kiekvieną sykį keičiant bėgį arba transmisijos alyvos nuotėkis.
Problemos su automatinės pavarų dėžės mechatronika
Moderniose DSG arba dvigubos sankabos automatinėse pavarų dėžėse bei kitose moderniose sistemose rimti yra mechatronikos gedimai. Šios, elektroniniu būdu valdomos mechaninės dalys yra atsakingos už labai subtilius ir tikslius veiksmus, todėl jų pažeidimai ar gedimai labai smarkiai sumažina važiavimo komfortą.
Jeigu pažeidžiamas mechatronikas, pavaros gali neįsijungti, nepersijungti į aukštesnę ar žemesnę, trūkčiojimą važiuojant arba užsidegs lemputę ar simbolis ant prietaisų skydelio. Norint remontuoti ar pakeisti mechatroniką, reikalingos itin aukšto lygio žinios bei patirtis. Visa tai siūlo KEMI servisai.
Transmisijos remonto bei sankabos keitimo kaina ir trukmė
Transmisijos arba sankabos remontas ar keitimas yra vieni sudėtingiausių remonto darbų. Jiems atlikti gali reikėti elektronikos, mechanikos ir specifinių, automobilio modelio aptarnavimui reikalingų žinių. Dėl to šį darbą galima patikėti tik kompetentingiems profesionalams, kurie suteiks garantiją.
Pavarų dėžės ir sankabos remonto trukmė ir kaina priklauso nuo transporto priemonės markės ir modelio. Kainos pristatomos atlikus išsamią diagnostiką bei nustačius problemą. Mūsų servise daugumos darbų kaina prasideda nuo 150 EUR.
Paprastai šie remonto darbai gali užtrukti visą dieną, tačiau po jų automobilis vėl bus saugus ir malonus vairuoti.
Aptarkime sankabos funcija automobiliui
Paprastai sankabą geriau pažįstame iš mechaninių pavarų dėžių, tačiau robotizuotą arba automatizuotą, kompiuteriu valdomą sankabą turi ir nemaža dalis automatinių pavarų dėžių. Pagrindinė sankabos funkcija – atjungti variklį nuo transmisijos. Tai leidžia perjungti pavaras ir kontroliuoti galios perdavimą iš variklio į ratus. Tinkamai valdant sankabą galima švelniai perduoti galią ir švelniai pajudėti iš vietos.
Automatinėje greičių dėžėje sankaba veikia labai sparčiai (pakanka mažos sekundės dalies bėgiui perjungti).