Važiuoklės remontas

Važiuoklė - viena iš svarbiausių automobilių sistemų, kuri užtikrina saugų automobilių valdymą. Vadovaudamiesi ilgamete patirtimi, rekomenduojame bent kartą metuose patikrinti ratų geometriją ir įvertinti padangų nusidėvėjimo tolygumą.

Važiuoklės remontas
Važiuoklės remontas

Važiuoklės ir pakabos remonto kainos

  • Važiuoklės patikra (remontuojant pas mus) - 0 eur
  • Važiuoklės patikra (remontuojant kitur) - 21,2 eur
  • Tilto pusašio n/p nuo 42,4 eur
  • Rato guolio keitimas nuo 31,8 eur
  • Amortizatoriaus keitimas nuo 42,4 eur
  • Amortizatoriaus atraminio guolio keitimas nuo 42,4 eur
  • Šarnyro keitimas nuo 26,5 eur
  • Stabilizatorius traukės keitimas nuo 21,2 eur
  • Ratų geomerijos sureguliavimas (visos važiuoklės) nuo 31,8 eur
  • Vairo traukės antgalio keitimas nuo 21,2 eur
  • Vairo traukės keitimas nuo 26,5 eur

Kada reikia remontuoti automobilio važiuoklę?

Svarbu yra atpažinti, kada yra reikalingas važiuoklės remontas. Ženklai - kurie parodo, kad jau laikas kreiptis į servisą:

  • Nepažįstamas triukšmas. Rimtas signalas, kad važiuoklei reikia remonto - tai pašaliniai garsai sklindantys iš automobilio apačios. Tai gali nutikti sutrikus automobilio amortizavimo, ratų guolių, vairo kolonėlės darbui, esant sailenblokų ar šarnyrų ar kitų mechanizmų susidėvėjimui.
  • Pablogėjęs automobilio valdymas. Bet koks manevras, kurį atliekate su vairu, judina važiuoklę. Jei pastebėjote vairavimo problemų, tai gali reikšti, kad kažkas yra ne taip su dalimis, esančiomis važiuoklėje ar aplink ją.Kad jau yra rimta problema išduoda tai, kad važiuojant automobilis krypsta į vieną arba į kitą pusę, vairas nereaguoja į manevrus ir tam, kad automobilis judėtų tiesiai, turite nuolat taisyti vairo padėtį.
  • Greitas padangų susidėvėjimas. Netolygiai susidėvėjusios padangos gali signalizuoti apie važiuoklės gedimus. Jei matote, kad Jūsų automobilio padangos netolygiai susidėvėjusios, rekomenduojama atlikti važiuoklės patikrą.

Kodėl svarbu atlikti važiuoklės patikrą?

Ši sudėtinga sistema yra sudaryta iš daugybės dalių: pakabos mazgų, automobilio vairo mechanizmo, rėmo, tilto, ir kitų labai svarbių eismo saugumui mechanizmų. Jos detalės susijusios su kitomis automobilio sistemomis. Kiekvienas iš šių mechanizmų turi būti laiku tikrinamas ir prižiūrimas. Ne tik tada, kai jau įvyksta gedimas, bet vieną ar du kartus per metus, atliekant važiuoklės patikrą. Vadovaudamiesi ilgamete patirtimi, rekomenduojame bent kartą metuose patikrinti ratų geometriją ir įvertinti padangų nusidėvėjimo tolygumą.

Tvarkinga važiuoklė užtikrins jūsų saugumą kelionės metu, todėl važiuoklės remontas visada turi būti atliekamas laiku.

Kodėl važiuoklės patikrai bei remontui verta rinktis Kemi autoservisus?

Mūsų servisuose kvalifikuoti darbuotojai suteiks Jums reikiamas konsultacijas ir patikrins Jūsų automobilio važiuoklę.

  • Atliekame visas su automobilio važiuoklės remontu susijusias paslaugas.
  • Naudojame tik kokybiškas, rinkoje gerai žinomų gamintojų detales.
  • Kubiliaus g. servise Vilniuje naudojame pažangų “Beissbarth” važiuoklės patikros stendą.
  • Esame profesionali komanda turinti daugiau kaip 30 metų patirtį.
  • Visoms važiuoklės dalims ir paslaugoms suteikiame 2 metų arba 24 000 km garantiją.

Pakabos gedimų požymiai

Apie gedimus įspėja šie ženklai:

  • Neįprasti garsai – dėl nusidėvėjusių ar pažeistų pakabos komponentų važiuojant per nelygumus girdisi bildesiai, girgždesiai ar traškesiai.
  • Vibracijos – jaučiamos per vairą, sėdynes ar visą automobilio kėbulą,važiuojant didesniu greičiu arba per nelygumus.
  • Pakitęs automobilio valdymas– pasireiškus gedimams, vairas dažnai tampa per jautrus arba, priešingai, sunkiau pasukamas.
  • Nusėdęs automobilio kampas – jei transporto priemonė atrodo per daug pasvirusi į vieną pusę, tai taip pat dažnai reiškia pakabos problemas.
  • Automobilio siūbavimas posūkiuose – dėl nusidėvėjusios pakabos sumažėja stabilumas, todėl automobilis labiau svyruoja.

Dažniausi pakabos gedimai ir jų priežastys

Automobilio pakabą kasdien veikia kelio nelygumai, apkrovos ir permainingos oro sąlygos. Nenuostabu, kad laikui bėgant atsiranda įvairių gedimų. Laiku atliekama pakabos patikra padeda laiku nustatyti gedimus, apsaugo nuo dar rimtesnių problemų ir brangių remonto darbų.

Aptarkime dažniausius gedimus:

  • Susidėvėję amortizatoriai

Pastebėjote, kad važiuojant automobilis tapo kietesnis arba pailgėjo stabdymo kelias? Tai gali rodyti, kad susilpnėjo amortizatoriai. Laikui bėgant jie tampa mažiau efektyvūs, todėl pablogėja automobilio sukibimas su kelio danga, greičiau dėvisi padangos.

  • Šarnyrų ir traukių problemos

Jeigu važiuojant pasigirsta neįprasti bildesiai, sumažėja vairo mechanizmo tikslumas, pats metas patikrinti pakabos šarnyrų ir traukių būklę. Jie pažeidžiami dėl mechaninio nusidėvėjimo ir korozijos, ypač jei automobilis dažnai važinėja prastais keliais.

  • Lūžusios ar susilpnėjusios spyruoklės

Spyruoklės svarbios automobilio aukščio stabilumui, o jųpažeidimai sukelia disbalansą: viena pusė atrodo žemesnė nei kita, važiuojant girdisi nemalonūs garsai. Pagrindinės šio pažeidimo priežastys – korozija ir nuolatinė didelė apkrova.

  • Nusidėvėjusios stabilizatoriaus dalys

Jei automobilis pradeda siūbuoti posūkiuose ar važiuojant per nelygumus pasigirsta keisti garsai, tai gali reikšti stabilizatoriaus įvorių ar traukių nusidėvėjimą. Šie komponentai svarbūs transporto priemonės stabilumui ir valdymui.

Pastebėjote pirmuosius gedimo požymius? Tuomet nedelskite ir kreipkitės į specialistus, kurie pasirūpins pakabos patikra – taip išvengsite didesnių išlaidų ir užtikrinsite savo bei aplinkinių saugumą kelyje.

Pažeistos automobilio geometrijos atstatymas po eismo įvykio

Po autoįvykio dažnai pažeidžiama transporto priemonės važiuoklės geometrija, o tai turi įtakos jos stabilumui ir saugumui. Norint užtikrinti vairavimo saugumą ir nuspėjamumą, labai svarbu atstatyti geometriją. Tai dažnai aktualu ir automobiliams, atvykstantiems iš JAV.

Profesionali važiuoklės diagnostika

Profesionali diagnostika nustato geometrijos ydas, o meistrai gali jas pašalinti. Taip automobilis važiuos tiesiai (jo netrauks į vieną pusę), sumažės padangų nusidėvėjimas ir bus maksimaliai sumažinamos kuro sąnaudos.

Kvalifikuoti technikai naudoja pažangią įrangą, kad tiksliai išmatuotų ir sureguliuotų kiekvieną geometrijos milimetrą, grąžindami automobiliui jo gamyklinį preciziškumą.

Registruokitės važiuoklės patikrai ir remontui jau šiandien

Jūs galite tiesiog internetu rezervuoti laiką apsilankymui Kemi servisuose Kaune arba Vilniuje. Pasirinkite patogiausią servisą ir laiką, pažymėkite, kad bus reikalinga važiuoklės / pakabos patikra bei suveskite savo kontaktinius duomenis. Mes su jumis nedelsdami susisieksime ir suderinsime atvykimo laiką.

Sutartu laiku jūsų lauks mūsų serviso komanda, priims automobilį bei pasirūpins, kad jį atgautumėte visiškai tvarkingą.

DUK

Kiek truks važiuoklės remontas?

Priklausomai nuo situacijos, važiuoklės patikra ir remontas gali trukti nuo keliolikos minučių iki kelių dienų. Jeigu remontas – labai sudėtingas, o automobilis – unikalus ar retas, gali šiek tiek trukti detalių gavimas. Tačiau net ir unikaliais atvejais Kemi komanda dirba pakankamai greitai.

Apie tai, kiek turėtų trukti važiuoklės remontas informuosime prieš pradedant darbus, po diagnostikos.

Kokios dažniausios važiuoklės problemos pasitaiko?

Nors Kemi – sertifikuotame BOSCH tinklo servise gali būti atliekamas beveik bet koks važiuoklės dalių remontas, tam tikri darbai pasitaiko dažniau nei kiti.

Dažniausiai pasitaikančios problemos yra šios:

  • Rūdys ir korozija. Drėgmė, druskos nuo kelio ir laikas gali paveikti metalines važiuoklės dalis ir jos koroduoja.
  • Geometrijos pažeidimai. Dėl įvykio ar agresyvaus vairavimo važiuoklės geometrija išsikraipo.
  • Suvirinimo arba didelę apkrovą patiriančiose vietose dalys gali įtrūkti ar lūžti.
  • Dažnai reikalingas pakabos remontas (pvz., amortizatoriai, šakės/šarnyrai, t.t.)

Kodėl važiuoklės remontas neturėtų būti atidėtas?

Važiuoklės patikra ir remontas neturėtų būti atidėliojami dėl trijų pagrindinių priežasčių:

  • Jeigu remontas arba diagnostika yra atidėliojami, problema gali plisti ir darytis tik rimtesnė. Mechaniniai, elektroniniai ar pneumatiniai defektai savaime neišsisprendžia, tad norėdami išvengti brangaus remonto ateityje, problemą specialistams patikėkite jau dabar.
  • Nesprendžiama problema gali sukelti pavojų dalyvauti eisme ir didina autoįvykio ar netikėtos problemos riziką.
  • Laiku neatlikta važiuoklės diagnostika bei nedaromas problemų sprendimas neleis praeiti technikinės apžiūros.

Kokia bus važiuoklės ar pakabos remonto kaina?

Kadangi važiuoklės remontas yra labai platus paslaugų spektras, kaina priklauso nuo pačių darbų sudėtingumo, keičiamų detalių kainos ir kitų ypatybių. Apie preliminarius kaštus Kemi komanda galės informuoti dar prieš pradedant darbus. Po to, kai bus atlikta važiuoklės bei pakabos patikra ir prasidės pakabos remontas, klientai jau galės žinoti tikėtinas išlaidas.

;